Chris Van Guilder

Chris Van Guilder

Konserndirektør for kundeopplevelser

Chris Van Guilder fungerer som konserndirektør for kundeopplevelser hos Starkey, hvor han startet sin karriere i 2013. I denne stillingen leder han Starkeys kundeserviceteam i verdensklasse, bestående av over hundre dedikerte fagfolk, som jobber for å gjennomføre og overoppfylle vårt oppdrag med å betjene kundene våre bedre enn noen andre.

Chris Van Guilder definerer og gjennomfører initiativer for å gi en bransjeledende kundeopplevelse, som har vært en kjernepilar i Starkeys suksess i over 50 år. Chris Van Guilder, som leder i skjæringspunktet mellom drifts- og markedsutviklingsteam, samarbeider med ledere i hele Starkey for å sikre at kundenes behov blir ivaretatt i alle aspekter av organisasjonen. Han er ansvarlig for å modernisere den generelle kundeopplevelsen for eksisterende og nye globale kunder gjennom en balanse mellom digital innovasjon og menneskelig berøring. Ved å bruke en beregnings- og resultatdrevet tilnærming sammen med å utnytte Starkeys kultur og rike historie med fremragende service, søker han å redusere kundeinnsats, oppnå vellykkede resultater og utvikle sterke bånd med hver interaksjon.

Før Starkey utviklet Chris Van Guilder erfaring innen kommunikasjon, prosjekt- og arrangementsledelse og teamutvikling gjennom arbeid i politikk. Han fikk sin bachelorgrad i statsvitenskap fra Saint John's University (MN).

  • Vår spesialitet er å høre

  • Se Starkey Hearing Foundation i aksjon