Vanlige spørsmål

For å få tak i smarttelefonkompatible høreapparater med Thrive, kontakt oss på telefon 51 82 00 80.

Sammen er våre smarttelefonkompatible høreapparater og Thrive-appen utviklet for å levere den mest personlige hørselsopplevelsen noensinne med problemfri tilkobling til dine foretrukne digitale enheter og trådløst tilbehør.

Du kan enkelt kommunisere med personer som snakker andre språk via det brukervennlige oversettelsesverktøyet i Thrive-appen.

  • Arabic
  • Kinesisk
  • Czech
  • Dansk
  • Dutch
  • Engelsk
  • Finnish
  • Fransk
  • German
  • Greek
  • Hebrew
  • Hindi
  • Hungarian
  • Indonesisk
  • Italia
  • Japansk
  • Korean
  • Norsk bokmål
  • Polish
  • Portugese
  • Romanian
  • Russisk
  • Slovak
  • spansk
  • Swedish
  • Thai
  • Turk

Kun tilgjengelig med Livio Edge AI høreapparater. Krever internettforbindelse.

Du kan bruke talekommandoer og stille spørsmål knyttet til Thrive-appen for å kontrollere høreapparatene dine eller angi påminnelser.

Her er noen eksempler:

  • Bytt program til "restaurant"
  • Demp høreapparatet mitt
  • Øk volum
  • Minn meg på å ta medisin hver dag kl 22:00
  • Hvor finner jeg feilsøking?

*Taleaktiverte høreapparatfunksjoner og påminnelser er eksklusivt for Livio Edge AI og Livio AI.

Nei, varsler om fallvarsel er bare et verktøy som kan bidra til å kommunisere visse opplysninger til én eller flere tredjepartskontakter brukeren har identifisert. Trives-appen kommuniserer ikke med nødetater eller gir nødhjelp på noen måte og er ikke en erstatning for å kontakte profesjonelle nødetater. Driften av Trives-appens falldeteksjonsfunksjoner avhenger av trådløs tilkobling for både brukeren og brukerens utpekte kontakter, og funksjonen vil ikke levere en melding hvis Bluetooth® eller mobiltilkobling går tapt eller avbrytes når som helst i kommunikasjonsbanen. Tilkobling kan gå tapt under en rekke omstendigheter, for eksempel: en paret mobil enhet er utenfor rekkevidde av høreapparatet(e) eller på annen måte mister tilkoblingen til høreapparatet(e); høreapparatene eller mobilenheten ikke er slått på eller tilstrekkelig drevet; en mobil enhet er i flymodus; en mobil enhet feil; eller hvis dårlig vær avbryter en mobilenhets nettverkstilkobling.

Nei, Fallvarslings-funksjonen er utformet og distribuert som et generelt velværeprodukt. Fallvarslings-funksjonen er ikke utformet eller på noen måte ment å oppdage, diagnostisere, behandle, kurere eller forebygge noen bestemt sykdom eller bestemt, medisinsk tilstand og er ikke rettet mot en spesifikk eller bestemt populasjon. I stedet er Fallvarslings-funksjonen utformet for å oppdage at en bruker kan ha falt og prøve å sende en tekstmelding som svar på en slik hendelse, til støtte for brukerens generelle helse.