Vanlige spørsmål
For å få tak i smarttelefonkompatible høreapparater med Thrive, kontakt oss på telefon 51 82 00 80.
Sammen er våre smarttelefon-kompatible høreapparater og Thrive-appen utviklet for å levere den mest unike hørselsopplevelsen noensinne ved å tilby sømløs forbindelse mellom dine foretrukne digitale enheter og trådløse tilbehør.
Thrive virker med et antall Apple® og Android™ enheter. Se komplett oversikt.
Du kan bruke talekommandoer og stille spørsmål knyttet til Thrive-appen for å kontrollere høreapparatene dine eller angi påminnelser.
- Arabisk
- Kinesisk
- Tsjekkisk
- Dansk
- Nederlandsk
- Engelsk
- Finsk
- Fransk
- Tysk
- Gresk
- Hebraisk
- Hindi
- Ungarsk
- Indonesisk
- Italiensk
- Japansk
- Korean
- Norsk bokmål
- Polsk
- Portugisisk
- Rumensk
- Russisk
- Slovakisk
- Spansk
- Svensk
- Thai
- Tyrkisk
Tilgjengelig på utvalgte teknologinivåer av Evolv AI og Livio Edge AI. Krever en internettforbindelse.
Du kan bruke talekommandoer og stille spørsmål knyttet til Thrive-appen for å kontrollere høreapparatene dine eller angi påminnelser.
Her er noen eksempler:
- Bytt program til "restaurant"
- Demp høreapparatet mitt
- Øk volum
- Minn meg på å ta medisin hver dag kl 22:00
- Hvor finner jeg feilsøking?
* Talekommandoer for høreapparatfunksjon & påminnelser er eksklusiv for Evolv AI, Livio Edge AI og Livio AI.
Nei, varsler om fall er bare et verktøy som kan bidra til å kommunisere visse opplysninger til én eller flere tredjepartskontakter brukeren har identifisert. Thrive-appen kommuniserer ikke med nødetater eller gir nødhjelp på noen måte og er ikke en erstatning for å kontakte profesjonelle nødetater. Driften av Thrive-appens falldeteksjons-funksjoner avhenger av trådløs tilkobling for både brukeren og brukerens utpekte kontakter, og funksjonen vil ikke levere en melding hvis Bluetooth® eller mobiltilkobling går tapt eller avbrytes når som helst i kommunikasjonsbanen. Tilkobling kan gå tapt under en rekke omstendigheter, for eksempel: en paret mobilenhet er utenfor rekkevidde av høreapparatet(e) eller på annen måte mister tilkoblingen til høreapparatet(e); høreapparatene eller mobilenheten ikke er slått på eller tilstrekkelig drevet; en mobilenhet er i flymodus; en mobilenhet feiler; eller hvis dårlig vær avbryter en mobilenhetens nettverkstilkobling.
Nei, Fallvarslings-funksjonen er utformet og distribuert som et generelt velværeprodukt. Fallvarslings-funksjonen er ikke utformet eller på noen måte ment å oppdage, diagnostisere, behandle, kurere eller forebygge noen bestemt sykdom eller bestemt, medisinsk tilstand og er ikke rettet mot en spesifikk eller bestemt populasjon. I stedet er Fallvarslings-funksjonen utformet for å oppdage at en bruker kan ha falt og prøve å sende en tekstmelding som svar på en slik hendelse, til støtte for brukerens generelle helse.